КӨБІРЕК БІЛУ
Бүгінгі таңда мотор майының 3 түрі бар:
Синтетикалық май өндірісінде мұнай тазартылған және бөлшектеніп қана қоймайды, сонымен қатар жоғары сапалы майды алу үшін терең химиялық өңдеуден өтеді. Содан кейін алынған май қоспалардың көмегімен одан әрі жетілдіріледі, соның арқасында соңғы өнім ерекше жұмыс қасиеттеріне ие болады:
Бір қарағанда, сол тұтқырлықтағы майдың бір немесе басқа негізінің қалай алынғанын, мысалы, 5W30 көрінбейтіні ешқандай айырмашылық тудырмайды. Бірақ мотор майларын пайдалану тәжірибесі керісінше ұсынады. Ең маңызды айырмашылық майдың термо-тотығу тұрақтылығында, немесе, әдетте, майдың қалыңдатылғанға дейінгі аралықта жұмыс істеуінде болады. Бұл төмендегі диаграммамен айқын сипатталады.
Синтетикалық май - екі түрге бөлінеді:
Толық синтетикалық полиалфаолефин майы (Mobil 1 флагманы)
Полиальфаолефин майы мұнайдан емес, этилен газынан өндіріледі. Химиялық процестің нәтижесінде мұнайдың осы түрінің негізін құрайтын полиалфаолефиндер (ПАО) синтезделеді.
Синтетикалық гидрокрекинг майы (Mobil Super)
Гидрокрекинг майы минералды майды терең химиялық өңдеу арқылы өндіріледі.
Жартылай синтетикалық май минералды және синтетикалық майларды араластыру арқылы алынады. Майлау қосылыстарының негізгі сипаттамалары базалық негізге және қоспалардың дұрыс балансына байланысты.
Егер сіз жартылай синтетиканы синтетикамен салыстыратын болсаңыз, сіз келесі ерекшеліктерді бөлектеуіңіз керек: